Home > Retourneren

Retourneren & Service

Heeft u per ongeluk het verkeerde artikel besteld? Is het pakket niet goed aangekomen? Soms gaat er wel is iets mis met een bestelling. Dit lossen we graag zo snel mogelijk met u op. Neem hiervoor contact met ons op. Dit kan via info@asabootelectro.nl met als onderwerp: retouraanvraag & ordernummer. 

Indien u met onze klantenservice overeenkomt dat er iets retour gestuurd kan worden zijn er twee mogelijkheden: We kunnen het pakket door DPD laten afhalen bij u op locatie, na de overeengekomen afspraken of u stuurt het pakket zelf terug met een willekeurige vervoerder. 

Graag ten alle tijden een kopie van de factuur en/of verkooporder bij de zending toevoegen.

Service:
Heeft u een reparatie die u wilt aanbieden? In het menu treft u onder Ondersteuning-> Support -> Reparaties een RMA aan.
Deze kunt u toevoegen aan de reparatie die u wilt versturen naar ons.

Let op: Retourzendingen die niet zijn aangemeld worden niet meteen behandeld. Retourzendingen zonder begeleidend notificatie kunnen niet in behandeling worden genomen.